Post by bacdegotlingwist on Mar 5, 2022 12:22:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Drift Clash Online Racing ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Drift Clash Online Racing IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ muliggør snydekoder ▞▞▞
▞▞▞ Drift Clash Online Racing 2022 version ▞▞▞
Betjeningen er stiv, men sjov og arkadeagtig, men den måde, du tjener biler på, er skammelig. Jeg er nødt til at samle tegninger for at få en bil? Nej det betaler sig at vinde, og jeg gør det ikke, car x drift racing 2 er meget bedre at få det
Jeg kan spille, men jeg kan ikke roame frit, det sætter sig fast ved download fra serveren i timevis, plz fix, jeg vil give 5 stjerner
Pænt men bilen er altid i drifttilstand
Dette er det bedste drift-spil, jeg har været i stand til at finde i Play Store. Rigtig god fysik og mekanik, der kræver dygtighed, men som stadig er tilgivende. Jeg løber ind i et problem i øjeblikket, hvor spillet sætter sig fast på indlæsningsskærmen, når jeg starter det. Jeg ender med at skulle geninstallere spillet hver gang. Jeg tror, det har at gøre med sparesystemet.
Spillet er så godt, men det mangler indhold tbh og bliver ret kedeligt og repetitivt i et stykke tid, så I fyre bør tilføje som en race mode, hvor I også kan race bots og gøre styringen god uden driften, og hvis I laver alt, hvad I har det perfekte racerspil
kan ikke engang spille, da den ikke indlæses
det er virkelig sjovt, og hvis du vil vise dine venner, hvor godt dette spil er, så fortæl dem det
Drift Clash Online Racing Motorsport dxy
for mange annoncer og betalingsvægge, for få kort
Ingen gamepad-understøttelse (trist trombone)
Jeg elsker styretøjet, og det er så nemt at drive, og jeg kan også rigtig godt lide de biler, de giver os, det bedste, det er gratis, elsker det. 5 stjerner. Tip: brug rattet til køretøjskontrol.
Elsker dette spil, det ville være bedre, hvis du kan tale med folk online
Dette er et så forfærdeligt spil, at kontrollerne er så rene, at det ikke kan spilles
Det er ok
Ikke dårligt men på mere turbospole og kan skifte spoiler
Fantastisk spil, elsker det i stykker!
Dette spil stinker, når jeg trykker på pagajen, stopper det nogle gange automatisk, og jeg taber, og en anden er, at når den er på nederlagsskærmen, giver det flere point til den person, der vandt
Jeg møder altid samme spiller ved ligamatchmaking, de er bots?
Dreamwalker: Never Fall Asleep Cabaran ydh
Dette spil bedste og flotte designbil, men kan forbedre racerbanen og bygge et socialt rum for internationale spillere
Flot kamp
Jeg foretrækker den gamle drivende mekanik, som er mere realistisk sammenlignet med de seneste
sjov tegneserieagtig drift... også multiplayer***
Drift Clash Online Racing Karera dlp
SERVERE ER NEDE (25. december 2018) Nye downloadere, bemærk venligst! Serverne er nede og har været det i flere dage. Dette er et rigtig godt spil, så sørg for at holde øje med, hvornår de er tilbage. Vurder dette som nyttigt, så andre kan se dette.
For langsomt internet
Steuerung ok, aber manchal wird nicht beendet wenn ich über die Ziel linie fahre, der andre gewinnt ohne je vor mir gewesen zu sein, der andre fährt schon los, bevor der timer start sagt... Spiel mit potenzial, aver hier einfach schlecht ausgeführt Ikke empfehlenswert
1. Meget dårlig kontrol 2. 0 fysik 3. Betal for at spille 4. Dårlig grafik 5. Ingen balance i multiplayer Værste driftspil, jeg nogensinde har spillet.
Folk siger, at spillet er rigget, hvis ikke, tilgiv mig venligst 🙏🙏🙏😇
Rigtig god håndtering, når du bruger ratkontroller, hvile er fremragende, men pilekontroller er skrald
Svært at styre bilerne, så det var et dårligt spil i forhold til drifting.
Jeg føler mig imponeret over, at den første dag med at spille dette mesterværk er fin, og en halv måned senere er jeg næsten som en mester i dette spil og kedede mig. for p2w og uretfærdigt i online PvP, ofc annoncerne, p2w? Godt biler med høj lvl i dette spil kan få mere DP og lavere lvl-biler er det ikke. Så i stedet for at øve sig i at være mater til at drive. Folk bruger hacks til at være gode til spillet. Sådan er rigtige drifting-spil ikke
Jeg kan godt lide drift clash fordi spillet havde indstillinger til at ændre bilens vægt... andre drifting spil jeg spiller havde ikke indstillinger for dette. Derudover var grafikken rigtig god.
super godt kan spille det flere timer
Free roam er mere af mennesker, der kan lide at race og ødelægge drifting-delen, de spiller det ikke som et drifting-spil, så det er folkene, der ødelægger den gratis roaming, og den nye opdatering gjorde bilerne meget hurtige
Terrible driver ikke engang rigtigt og fejler og det er ikke sjovt
Spillet er godt, men når jeg kører online, hacker folk bare resultaterne for eksempel (hvis jeg vinder et online løb, går sejren til dem) SÅ VENLIGST LØS ITTTTTT