Post by bacdegotlingwist on Mar 5, 2022 12:44:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Hook ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Hook IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ingen annonser ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Hook 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker å spille den på lange bilturer fordi den ikke bruker wifi
goooooood
For mye reklame...........
Jeg vil ha 5 stjerner for moro skyld og avhengighetsskapende, men dette er det mest reklamefylte spillet jeg noen gang har spilt. Det er virkelig ille. Mange gratisspill har dem hvert 5.-10. nivå. Dette spillet er på alle andre nivåer, eller hvis du mislykkes på et nivå og gitt spillets raske tempo, får du en annonse hvert minutt. Dette gir et veldig oppløst spill uten sjanse til å komme inn i det. Du bruker mer tid på å se på annonser enn å faktisk spille. ville 0 stjerner hvis jeg kunne
Spillet er greit, annonser er faktisk få og langt mellom (for et mobilspill), men kjære gud lasteskjermen. Jeg har en ganske grei telefon, men mannen er treg, det tar over 5 minutter noen ganger før spillet lastes inn.
Jeg har aldri sett soany-annonser i ett mobilspill, 1 annonse bestått nivå, en annen bestått EN ANNEN ADD!!! Ikke engang bry deg med mindre du vil betale for å bli kvitt annonser. Jeg håper personen som bestemte seg for å legge til reklamer i spill, brenner i helvete.
Det er ikke til og med 100 nivåer etter som kanskje det 60. nivået, det er bare en repetisjon og ingenting annet som bare gjentas om og om igjen...og etter hvert eneste nivå er det en annonse...ETTER HVERT ENKELT NIVÅ...HVIS DU ER VELDIG KORT!!!...ikke last ned
Det er generelt sett et bra spill, men når jeg får annonser for å gjøre krav på skinn når jeg er ferdig med annonsene kan det gå et helt minutt, men det lar meg ikke gå ut av annonsen når den er ferdig
Hh
bh-søl
Bare mas med reklame og spørsmål om å rate, muligheten har sagt nei mange ganger.
Spillet er greit. Men selv når du kommer til nivå 100 endres ikke vanskelighetsgraden. Og det er så mange tillegg. Hver gang du dør eller slår et nivå, er det et 60 sekunder langt tillegg
Mekanikken er lett å lære, og generelt sett er det et godt spill og en morsom tidssløser, men det er nivåene som ødela det for meg. Spillet ofrer kvalitetsnivåer som de som finnes i utfordringsmodusen for antall nivåer som de som finnes i klassisk modus. Du kan finne deg selv å få Deja Vu fordi de gjentatte hindringene er så vanlige. Så er det det faktum at hvis du flyr høyt nok, kan du hekte på et grep og fly under kartet til mållinjen og unngå nivået lol
Middelmådig. Det er ingen vanskelighetskurve. Det er ingen følelse av progresjon. Også noen nivåer trenger du ikke engang å trykke på en knapp! Det er ok gameplay. Men de må legge til mer utviklede nivåer. Legg til power-ups, fiender. Hindringer. Bare noe. Legg også bare til annonser når du mislykkes, ikke når du lykkes, med mindre det er 1 hvert 5. nivå eller så. Ellers. Det er greit. Forvent å slette den etter en time.
Virkelig morsomt spill, men så mange annonser. Jeg spiller omtrent to eller tre nivåer og får så en annonse hver gang. Virkelig irriterende.
Annonser hvert eneste nivå! Fryktelig! Jeg kan forstå å ha en annonse her eller der. Kanskje hvert 10. nivå siden de er veldig korte, men det var etter 2 nivåer topp! Latterlig. Jeg klarte til slutt et nivå, etter bare å ha måttet se en annonse, bare for å måtte se en annen annonse for å prøve igjen. Selve spillet er morsomt, men de nesten endeløse annonsene tar deg ut av det umiddelbart.
Lamt og uinspirert. Mange nivåer kan fullføres uten å røre noe
så fin atte jada
Stickman Hook Arcade uwcc
Til utvikleren. Dette spillet er kjempebra. Virkelig godt laget, veldig gøy og svært vanedannende. Men. Jeg har nettopp klarert nivå 340. I lang tid har nivåene vært enklere enn de første nivåene. Når du lærer å bruke de vertikale sprettputene (som ligner litt på bokstaven 'i') kan du bruke dem til å bygge opp fart og kaste deg gjennom nivået. Et tak og lengre nivåer etter hvert som du gjør fremgang ville vært bedre og mer av en utfordring. 5 stjerner og jeg kjøper hvis du gjør spillet vanskeligere!
Jeg råder deg til å spille hvis du er lei og/eller stresset, eller du bare ikke aner hva du skal gjøre. Det hjelper meg på en måte å roe ned. (Ikke når jeg er sint, for når jeg er sint og jeg taper, kan det hende at jeg slår telefonen min et sted eller blir enda mer opprørt) Og du kan slå av wifi-en (eller hva du nå bruker til å bruke internett på telefonen din) , nettbrett osv.), slik at du ikke har tillegg. Hvis du vil. Så ja, dette er et bra spill. 5 stjerner.🌟🌟🌟🌟😁 Og du trenger ikke å få dette spillet hvis du ikke vil.. Det er bare min mening.
Jeg elsker dette spillet så mye💝 dette er et spill hvor du kan svinge deg selv til målstreken, du vil få flere karakterer når du går en haug med nivåer🏆 du kan gjøre hva som helst i dette spillet🧏♀️
Morsomt spill, men det gir alt for mye
Voletarium: Sky Explorers Petualangan dywd
Stickman Hook Arkādes spēles wvfd
Ikke det beste spillet, men helt greit. Den har alltid annonser klare til å dukke opp, og den gjentar stort sett bare nivåer. Det blir kjedelig etter en stund. Hvis du la til flere nivåer, ville det vært mye morsommere. Dessuten er det ikke veldig utfordrende. Jeg anbefaler det egentlig ikke hvis du er ute etter en utfordring. Det er en kreativ idé, men den trenger litt hjelp. Vennligst fiks det og kanskje jeg gir det 5 stjerner!
Jeg er avhengi
Skikkelig morsomt spill, annonsene er latterlige. Pluss at mange av de opplåsbare skallene er låst bak annonser. Ok, greit... Men når du prøver å se en annonse for å låse den opp, sitter du fast på slutten av annonsen. Ingen måte å gå tilbake på enn å slå av spillet, ingen kreditt for å se annonsen og ingen skinn låst opp. Absolutt søppel.
Super morsomt spill ingen glimt nei ingenting veldig morsomt å spille.
Det er bra og veldig morsomt, men det er mange annonser
hyggelig
Stickman Hook Spillehall ygdj
vanedannende, men mange annonser, for mange nivåer som alle er like. Jeg vil foreslå å introdusere flere spillelementer som bevegelige blokker eller kroker eller muligens blokker du ikke bør berøre som pigger.
Kræsjer alltid
Super morsomt og enkelt. For mange annonser. Vanskelighetsnivå øker ikke med progresjon. Nivåer gjentar seg selv om og om igjen. Lik oppdateringen med nye skall. De er morsomme, men de bidrar ikke til spillet i det hele tatt. Kanskje hvis noen skinn fikk deg til å sprette mer eller mindre eller gjorde deg tyngre eller lettere for å legge til en ny dynamikk til spillet? Det ville vært veldig kult. TRENGER FORTSATT EN UENDELIG MODUS!!! GI SPILLERE DET DE VIL!!!
Dette spillet var veldig morsomt, jeg nådde nivå 167 på bare én time, men nivåene ser ikke ut til å bli vanskelige, de er alle enkle. På den lyse siden var det ingen annonser. Dette spillet er veldig enkelt å spille. Alle nivåer er så enkle. Søskenbarnene mine er 8 år og de har mye intelligens, de synes til og med at dette spillet er så enkelt. Men jeg begynner å bli lei av dette spillet, vi trenger alle at spillet er litt vanskeligere. 🙏. Faktisk er jeg en 10 år gammel jente med sine 4 irriterende søsken
Stickman Hook Arkade tadc
Godt spill💯0